Gå til sideindhold
UngHerning

Jesperhus d. 26.-28. januar 2024

Tilmeld dig
Jesperhus d. 26.-28. januar 2024
KUN FOR 7. KLASSE!
Her kan du opleve en weekend med gang i den sammen med 500 unge fra andre ungdomsskoler. Der er mulighed for masser af aktiviteter. Fx bowling, VR, badeland og diskotek lørdag aften. I bor i 6 personers hytter, og I står selv for madlavningen.
Ved spørgsmål kontakt:
Dennis Thomsen: 22110689 - ungdt@herning.dk
Der afholdes obligatorisk infomøde for unge og forældre. Denne dato kommer senere.

!!SE VIGTIGE INFORMATIONER LÆNGERE NEDE PÅ SIDEN!
Info
#3.063
Fre. 16:00-23:59, lør. 00:00-23:59, søn. 00:00-12:00
Startdato
26.01.2024
Slutdato
28.01.2024
Undervisningsgange
3 gange
Aldersgruppe
7. kl.-7. kl.
Maks. elever
135
Pris (30.11.2023)
600,00 DKK
Klik her for betalingsbetingelser
Tilmelding fra
20.09.2023 kl. 08:00
Tilmelding til
15.12.2023 kl. 10:00
Venteliste til
05.01.2024 kl. 11:00
Tilmeldingsstatus
Åbent for tilmelding

Mødetider
Vis
Tilføj til kalender Tilføj til kalender
Tilmeld dig

Praktiske informationer

Infomøde:

Møde for unge og forældre onsdag d. 17. januar kl. 17.00-17.45.

 

Tilmelding:

Tilmelding åbner d. 20. september kl. 12.00.  Prisen for turen er 600 kr.

Er holdet fyldt, så tilmeld dig endelig ventelisten. Der kan komme afbud eller ekstra pladser.

Du bekræfter ved tilmelding, at du er indforstået med at deltagelse sker på eget ansvar, og at Ungdomsskolen ikke kan drages til ansvar for skader, deltageren pådrager sig selv eller andre under arrangementet.

Alt info om turen vil løbende blive lagt ind på holdsiden her på ungherning.dk.

 

Hyttefordeling:

Vi skal bo i hytter med sovepladser til 6 personer.

Hver hytte har to voksne fra ungdomsskolen tilknyttet, som vil medvirke til, at alle får en god oplevelse.

At bo sammen i en hytte er selvfølgelig et af de vigtige elementer på turen. Det indebærer derfor, at:

  • du er ansvarlig for, at alle har det godt.
  • alle er med i fællesskabet.
  • alle overholder de aftaler man bliver enige om i hytten.

De enkelte hytter medbringer selv mad til hele weekenden.

 

Når tilmeldingen er slut, skal der laves ønsker til hyttefordelingen.

Herefter behandler vi ønskerne og sammensætter hytterne, så vi får plads til alle.

Ungdomsskolen forbeholder sig retten til frit at kunne sammensætte hytterne.

De færdige hyttelister sendes ud til jer senest 15. januar. Der tages forbehold for ændringer.

 

Ved spørgsmål kontaktes:

Tanya Rønberg, 40 23 66 98, ungtr@herning.dk

 

Generelle handelsbetingelser:

Din tilmelding er gældende, når UngHerning har bekræftet den. UngHerning vil normalt bekræfte din tilmelding senest førstkommende hverdag efter tilmeldingen. I forbindelse med skoleferier kan der forekomme forsinkelser på bekræftelsen.

Det indbetalte beløb bliver trukket på kontoen, når tilmeldingen bekræftes. Når tilmeldingen er bekræftet, vil du modtage besked fra UngHerning enten på mail eller sms.

Bliver man forhindret, skal man senest d. 8. januar kl. 8.00 henvende sig med ønske om refundering af betalingen. Derefter kan man kun få pengene retur, hvis man finder en til at overtage sin plads.

Ønsker man kontant betaling, kan det ske ved henvendelse i vores sekretariat, Gl. skolevej 76, 7400 Herning - Tlf. 96 28 76 54.

Ved aflysning af aktiviteter med betaling tilbydes deltagerne refundering af det indbetalte beløb.

 

Al kommunikation vedrørende betaling foregår krypteret. Der er således ikke andre, der kan se dine kortoplysninger, ligesom UngHerning heller ikke ser og/eller gemmer dine kortoplysninger.

 

Forbehold: UngHerning tager forbeholdt for fejl i prisen.



Senest opdateret 27.11.2023 09:53 af TR
Apricore logo